F.R.O.G. Showdown
S3, E4: The teams go upstairs to renovate a new space for Rock the Block -- the FROG. With only days to transform their Finished Room Over Garage before Nate Berkus and Jeremiah Brent judge their work, the teams aim to leap to the front of the competition.