From Pawn, With Love
S11, E16: Rick Dale steps in to help Corey and Chumlee vie for a shot at love by restoring an antique game from the 1900s. Then, Rick sets his sights on a never before seen map from the Battle of Gettysburg. Later, Corey and Chum get emotional with a set of vintage stuffed animals. Let's see who will win this care bear stare-down.