Fundamentals of Naked Portraiture
S1 E14: When a developer at the tech think tank Brian frequents is murdered, he and Rebecca interview the robotic version of the victim that she created before her death for clues to the killer's identity. Also, Brian screens agents for a position to join Mike and Ike as his third bodyguard.