Gabriela Suàrez Is Trapped
Gabriela is a miner who detects security breaches in the San Pedro mine. Antonia, the owner of the mine, is a ruthless woman who wants her son Alejandro to assume control of the business. Gabriela and Alejandro are trapped in a collapse.