Games People Play
S1, E10: Upon seeing Annie and Ethan kissing, Naomi decides to take matters into her own hands to get back at Annie for her deceit. The students are in shock about the news that Ryan hooked up with one of the students, Kimberly, and that he has taken a leave of absence.