Genesis & Jerison
S8 E92: Comedian Percy Rustomji joins Nev in helping Genesis find Jerison, a man she met 12 years ago on Facebook and recently reconnected with! While Genesis is hopeful for a new beginning, Nev and Percy suspect she may be headed for heartbreak!