Girl in New Orleans
S1 E4: With the annual Dauphine street music festival around the corner, Davina, itching for a night out, convinces Marcel to let her attend. Marcel cautiously obliges but asks Cami to keep a watchful eye on Davina. Agnes convinces Hayley to visit a mysterious doctor in the bayou where she makes a shocking discovery. Meanwhile, Klaus takes a special interest in Cami who reveals some alarming information about her past, and a determined Rebekah is on a mission to get to the bottom of a recent strange encounter involving Elijah.