Girl Power
S2, E2: Jackie’s new partner Leslie matches her ambition perfectly as their relationship deepens on and off the force. Frankie and Jorge continue to move forward but Charmaine, their New York connection, is a wild card. Jorge sows distrust between Frankie and Renee; as Alan turns to Frankie’s old right-hand man, Osito, to solve a case.