Girls, Girls, Girls
S10 E7: Sam and Dean stumble upon a demon who is running from Crowley. Before they have a chance to shut him down, Rowena (recurring guest star RUTH CONNELL) steps in and takes things into her own hands. Realizing that Rowena is trying to recruit and train followers in the art of witchcraft, Sam and Dean come up with a plan to catch her before she can do much damage. Meanwhile, Hannah runs into a blast from her vessel’s past, which complicates things for her and Castiel.