Gleen
S1, E2: The fiancée of fireman Rob Deamer asks Lilly to help prove that Albert Miller, a convicted felon about to be paroled on an unrelated crime, is responsible for the murder of Rob's first wife. When Rob's daughter, Gwen, starts threatening Albert, Lilly discovers several disturbing facts about Rob.