Going Bigger
S3 E5: 6'6" virgin Alicia Jay meets with a dating coach. Katja, 6'8" and wife Julie, 5'2" prepare for insemination. Lindsay, 6'9" meets a plastic surgeon to discuss her body issues, but Krista, 6'6" worries Lindsay isn't dealing with her real problems.