Gold Dust Gasoline
S1, E3: The animals Noah left behind try to survive the flood in their very own ark. Enjoy instant nostalgia with "That '00s Show." Mrs. McNally''s third-graders produce an animated abomination in "The Best Cowboy." The world's most famous cars - from KITT to the Batmobile to the General Lee - race against each other in "3 Fast 3 Furious."