Gone Fishin' (Sort Of) / Beans Are from Mars
S1, E1: "Gone Fishin' (Sort Of)" - Scoutmaster Lumpus is determined to finally catch a fish, and he certainly doesn't need the Jelly Beans to help him reel one in. Or does he? "Beans Are from Mars" - The Squirrel Scouts discover that the Jelly Beans are actually from another planet and take them hostage to find out more.