Gone Guy
S16 E3: Shannon apologizes to the ladies after Heather's party, but finds that some are more receptive than others. Meanwhile, Noella's husband blindsides her with unexpected news. Gina struggles to move forward with her friendship with Shannon and Dr. Jen works on her relationship with her mom. Emily reconnects to her faith as her daughter prepares to be baptized in the Mormon Church.