Gone
S10, E8: As the NCIS team investigates a teenage girl's abduction, Ziva and Abby work closely with her young friend who witnessed the kidnapping. As the investigation unfolds, Gibbs seeks help from a past contact, Miranda Pennebaker (Alex Kingston), a well-connected woman with questionable morals.