Good Cop, Bad Cop
S1 E8: After Saperstein's (guest star Santino Fontana) death, Harlee (Jennifer Lopez) realizes there are no lines Wozniak (Ray Liotta) won't cross and decides to help Stahl's (Warren Kole) investigation. The crew retaliates against a pair of abusive cops after they harass Harlee's daughter Cristina (Sarah Jeffery) and her boyfriend. Wozniak makes Loman (Dayo Okeniyi) feel like a part of the unit.