Good for Nothing
S7 E3: 20-Squad must leap into action when Yakuza assassins descend on L.A., targeting a number of mysterious Japanese ex-pats. Meanwhile, Nichelle finds her job on the line at the inspector general's office when a colleague accuses her of taking bribes.