Good Parenting
S1 E5: Rishabh doses off during their counselling session after waking up early to watch an India-Australia test match. This annoys Shefali who believes that Rishabh is more interested in sports than in his kids and gives his parental skills a very low grade. Later, Rishabh and Shefali try to implement Gulfam’s advice and give constructive criticism to their kids but end up annoying them further.