Got the Wrong Four People Killed
S1, E6: Scott Burnside hires a hit man to kill a friend's wife. But when the hit goes wrong, and four people are found murdered, Burnside flees to a remote island. On the run, Scott is unable to adjust to his lonely life. His family ties tip the Feds.