Got Two Homes in Mexico
S1, E5: Gonzolo Martinez is a 17-year old gang member, sentenced to 48 years in prison. A chance arises, and Martinez escapes to Mexico and becomes a drug dealer. Only when Martinez tries to cross the border, do the feds get their chance to capture him.