Grasshopper
S3, E6: Nancy throws a cocktail party for town leaders amidst U-Turn's increasing presence. Celia's relationship with Sullivan Groff deepens as Doug tries to intervene. U-Turn pays Conrad and Heylia a threatening visit. While doing community service, Silas meets the beautiful, religious Tara Lindman.