Great Expectations
S4 E2: Darcey decodes mixed messages from Tom. Ed packs gifts for his queen. Yolanda has a confusing conversation with Williams. Geoffrey begins his journey to Russia. Avery seeks her parents approval, and Lisa's friends are concerned for her safety.