Great Lakes Bermuda Triangle
S1 E5: Rob Nelson descends into a cave 30 feet beneath Texas in search of evidence of a mass extinction event. Then, he heads to Lake Michigan to investigate an unexplained, Bermuda Triangle-like phenomenon that has caused ships to disappear for centuries.