Greatest Hits
S3, E21: While Jack devises a plan to do away with "The Others" once and for all, Sayid uncovers a flaw in "The Others'" system that could lead to everyone's rescue. But it requires Charlie to take on a dangerous task that may make Desmond's premonition come true.