Beat Bobby Flay Green with Envy
S9, E4: Entourage's Perrey Reeves is co-starring with Chopped vet Scott Conant to tarnish Bobby's record. They've brought in Los Angeles chef Vikki Krinsky and lifelong vegetarian chef Pankaj Pradhan to get the job done.