Greene County Almshouse
S3 E5: Fed up with Tanner's and Dakota's experiments, Chelsea picks a revenge location unlike any other. The dark, untapped energy of this Pennsylvania poorhouse is overwhelming, and it forces the team to make a stunning decision to save their sanity.