Grounded
S1, E2: The Daedalus crew battles the harsh Martian terrain to reach the safety of their pre-built base camp. A race against the clock begins when the ship commander reveals he has been injured during landing. In documentary sequences, NASA astronaut Scott Kelly undergoes an historic year-long mission on the International Space Station, revealing both the physical and emotional hardships astronauts face.