Guantanamo By the Bay
S3, E22: Alan Shore sues the United States on behalf of a client who was tortured for two years at Guantanamo Bay; the judge in the Guantanamo case, Marianna Folger, causes complications in the sexual relationship between Alan and Judge Gloria Weldon; Jerry Espenson begs Shirley to let him have his job back at the firm – despite the fact that he had once threatened to kill her.