Coincoin and the Extra-Humans Gunk, Gunk, Gunk!!!
S1, E3: As the cloning continues, the confusion mounts on the Opale Coast. The political, military and religious authorities all agree on one thing: the end of the world is near! In this apocalyptic atmosphere, Coincoin’s amorous adventures are in full swing. Van der Weyden and Carpentier run every which way but see things less and less clearly.