Gwenivere of Glendale
S2, E9: Gwen's fantasy is to go back in time and be the princess she longs to be -- pampered, rich and cared for -- but she soon finds out the king is preparing to marry her off to a cruel, ambitious prince; Ruby isn't feeling like herself.