Hahai I Na Pilikua Nui
S7, E17: McGarrett and Five-0 once again become entangled in the twisted mind games of serial killer Dr. Madison Gray (Elizabeth Röhm) when she stumbles into HPD covered in blood that matches Alicia Brown's (Claire Forlani), and claims amnesia.