Hair Today, Gone Tomorrow
S1, E4: Its makeover day for the models and Lilyan freaks out when she discovers Yolanda has big plans for her hair. The pressure is on for the girls as Yolanda surprises them with their first big meeting with IMG Models. Will the girls and their moms impress? And Yolanda has one last surprise for the girls with a new addition to the model house.