Harold and Patty Arm Wrestle / Arnold and the Rich Guy
S5 E11: Harold becomes the king of arm wrestling at PS 118. But then he runs into Big Patty who beats him badly. At a hockey game with Grandpa, Arnold prevents an airborne puck from hitting a stranger in the head.