Haunted Honeyhole
S5 E11: Packed to the gills with unusual mantiques, Dave's two-story farmhouse is rumored to be haunted. In upstate New York, Dennis' vast collection includes rare toys and a pristine set of vintage Beatles bobbleheads. John is desperate to clear out his jam-packed property but his 11-year-old assistant is a tough negotiator.