He Hates My Boyfriend
S1, E1: An aggressive and unpredictable cat aptly named Bear takes his toll on owner Hannah's love life. Will Hannah chose to keep her boyfriend or her cat? Recently engaged Matt loves fiancée Amanda but hates her cats and has reached his breaking point.