Heart of the Dragon
S2 E5: Danny reels from a crushing setback as Misty Knight and Colleen Wing team up to piece together the elements of Davos’ plan. Davos sets his sights on the Triads in a sudden and brutal spree of violence. The youthful gang that confronted Danny and Colleen earlier become crucial players in the action. A glimpse of Davos’ dark side causes Joy to question her alliances.