Here Comes the Bribe
S4 E9: Donna drags Cleveland to marriage counseling after he botches their wedding vows renewal, but the counselor makes it clear that Cleveland can swing the “treatments” in his favor – for a price. Meanwhile, Junior’s beloved refrigerator, “Perry,” breaks, but Rallo finds a way to give it a second life as a hotel-style mini-bar.