Here He Comes
S1, E6: When Finley and Dunn plot to lure the kidnappers out of hiding with a CIA file as bait, Finley comes face to face with one of the kidnappers looking to settle a score. Beth Ann fears for Kyle as he plots a way to escape. Meanwhile, Meg betrays someone close to her in exchange for information. Elsewhere, Widener connects with a mysterious asset to monitor Gibson’s plot.