Hereafter
S3 E12: Clark discovers that his schoolmate Jordan (Joseph Cross) can foresee the future, and he is horrified when Jordan predicts that Lana will die in a fire in the next few days. Meanwhile, suspicious of Adam's (recurring guest star Ian Somerhalder) behavior, Chloe investigates his background and finds some disturbing facts.