He's Hitting Me Head On
S3 E13: A father and daughter endure a terrifying road rage incident in North Carolina. Firefighters in Texas race to rescue a man who gets impaled by a steel fence pole. In Oklahoma, an armed man walks into an office building and holds two employees hostage.