Hey, That's No Way To Say Goodbye
S1 E13: SEASON FINALE – John (Drake Rodger) receives a message from a mysterious stranger. Meanwhile, Carlos (Jojo Fleites), Latika (Nida Khurshid) and Ada (Demetria McKinney) work together to find answers, but time is running out. Lastly, Mary (Meg Donnelly) and John have a warm but awkward reunion. There is a lot to unpack, but they realize this isn’t the time or place.