Lucifer High School Poppycock
S3, E15: When a best-selling novelist is murdered, Lucifer and Chloe discover that her books are based on real people from her past, and must infiltrate her high school reunion in order to catch her killer. Meanwhile, Amenadiel and Linda struggle with making their relationship public.