Holiday: Cartoon Christmas
S4 E1: Buddy Valastro, Duff Goldman and their teams face off in their first challenge, building Christmas cakes inspired Charlie Brown, Snoopy and the Peanuts gang. The teams dig into their childhood memories to bring iconic scenes to life.