Hollywood, Here We Come!
S7 E1: Drew and Jonathan take their latest challenge to Los Angeles, and they have three weeks to complete the living room renovation before guest judge Orlando Soria declares a winner. The loser gets his most embarrassing moments aired on Entertainment Tonight.