Holmesberg Prison
S1 E5: Reports of an oppressive paranormal energy charged by nearly a century of rioting, assault, and murder lead John and Chad to Philadelphia's Holmesburg Prison. This supernatural portal hunt turns personal as John comes face to face with his own hell.