Home & Away
S2, E4: Just as Jane and Tony finally move their relationship to the next level, Tony receives some news that affects both their futures. When Teri’s cousin faces deportation charges, Jane steps in to help with the case. Parker and Kim get closer outside of the law offices while Grayson decides to sell the house he shared with Deb.