S6, E2: Blaine, no longer in a relationship with Kurt, has moved home to coach the Warblers while Will is coaching rival Vocal Adrenaline, and Sam is the assistant coach for the McKinley football team. Then Puck, Quinn, Santana, Mercedes, Brittany, Artie and Tina all return to McKinley for Homecoming and help Rachel and Kurt recruit for the new glee club. Music from the episode includes: "Take On Me" by Ah Ha, "Tightrope" by Janelle Monae, "Mustang Sally" by Wilson Picket, "Home" by Edward Sharpe and the Magnetic Zeros, "Problem" by Ariana Grande.