Hooking Up Is Hard
S1, E12: Mindy wants a one-night stand with Brendan, the midwife who once stole her patients, but things go wrong when Brendan's brother, Duncan, and Morgan show up. Meanwhile, Eye Patch and Danny go out on a date.