Teen Mom 3 Hope for the Best
S1, E1: Briana's ex, Devoin, provokes her to take legal action against him. Katie fights with Joey over responsibility. Alex's ex, Matt returns from rehab, questioning the relationship. Mackenzie fights with Josh on 2yr anniversary.