Horror in Starkville Mississippi
S1, E4: When Betty Jones, 65, and Kathryn Crigler, 81, are brutally attacked in a 1990 home invasion, the tiny community of Starkville, MS is left living in fear. Decades pass, until a detective devotes himself to cracking the case using new technology.